פרוייקטים

חברת גרנד הנדסת גשרים ומבנים בע"מ מבצעת עבודות ניהול ופיקוח בקרה והבטחת איכות, בתחום התשתיות, הסלילה, גישור, בניה והמנהור בכל רחבי מדינת ישראל.


עבודות הניהול ופיקוח מבוצעות הן עבור רשויות ממשלתיות כגון: החברה הלאומית לדרכים-נת"י, וכן עבור יזמים פרטיים כגון חברת אפריקה ישראל.
מקצועיות שנרכשה במהלך השנים ע"י מהנדסי החברה בתחום טיב החומרים ואיכות הביצוע מביאות את הפרויקטים המנוהלים על ידי החברה לרמות גבוהות ביותר.

כביש 2

בקרת איכות

הפרויקט החל ב 2/2020 וצפי סיום 03/2024.

קבלן מבצע : רמ"ט

פיקוח: אפשטיין

מזמין: נת"י

עלות הפרוייקט – כ 500 מיליון ש"ח

מדובר בפרויקט הרחבת כביש 2 במקטע שבין מחלף אולגה בצפן ועד מחלף חבצלת בדרום.

אורך הפרויקט 12 ק"מ לכל כיוון.

במסגרת הפרויקט מבוצעת הרחבה משניים לשלושה נתיבים לכל כיוון.

במסגרת הפרויקט מוקמים 4 גשרי רכב ועוד גשר הוכי רגל.

מבוצע שיקוע של כל תוואי הכביש העובר בסמוך לבית חירות.

בין הייתר מוקמים קירות אקוסטיים וקירות תמך מורכבים הכוללים גם מסמרי ועוגני קרקע.

חברת גרנד מבצעת בקרת איכות בפרויקט, צוות בקרת האיכות מורכב ממנהל בקרת איכות ושני צוותי בקרה – צוות בטון – הכולל מנהלת בקרה תחומית וצוות עפר וסלילה הכולל מנהלת בקרה תחומית

מנהלי הבקרה התחומיים מנהלים תחתם  בקרי איכות נוספים. כיום צוות הבקרה מונה 4 אנשי צוות ומנהל בקרת איכות.

פרטים נוספים >>

כביש 444

תפקיד: בקרת איכות

קבלן ראשי: דניה סיבוס

מזמין העבודה: דרך ארץ

עלות: כ-200 מלש"ח

משך הפרויקט: 9/2019 – 9/2022 (הכביש נפתח לתנועה והפרויקט נמצא כעת בהליך מסירות למזמין העבודה)

מהות הפרויקט: סלילת קטע נוסף של כביש 444 באורך 5 ק"מ בין אייל לנווה ימין הכולל הקמת 2 גשרי מקטעים מעל כביש 6, קירות תומכים, תעלות ניקוז, מערכות תאורה ורמזורים.

פרטים נוספים >>

מסילת העמק מזרח – תחנת עפולה

הבטחת איכות

הקמת מבנה תחנה ומבנה שליטה ובקרה בשטח כולל של כ-800 מ"ר ומגרש חניה לכ-350 כלי רכב.
הפרויקט כולל ביצוע מסילה באורך 1.4 ק"מ (כולל בתחום התחנה), 300 מ' רציפים, מגרש חניה והסדרת דרך גישה לתחנה כולל מעגל תנועה על דרך מס' 71.

היקף עלות הפרויקט: 54,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2012-2016

במסגרת החלטת ממשלה ומשרד התחבורה לחיבור ישובי הפריפריה אל ערים ראשיות הוחלט על בניית קו רכבת שנקרא מסילת העמק אשר בחלקו עובר על תוואי ההיסטורי של רכבת העמק מימי הבריטים.

אורכו של הקן הרכבתי הינו כ-65 ק"מ ובקו נבנו 4 תחנות חדשות כפר יהושוע, מגדל העמק, עפולה ובית שאן.

חברת גרנד הייתה חברת הבטחת איכות של קטע של כ-35 ק"מ מסילה ותחנות עפולה ובית שאן התחנות נבנו כך שיוכלו לשרת ולקרב את הפריפריה אל מרכז הארץ תוך דגש על מגרשי חנייה גדולים וקירבה לתחנות אוטובוס.

פרטים נוספים >>

נתיב תחבורה ציבורית כביש 4 פרדסיה – הדרים

תפקיד: ניהול ופיקוח

קבלן ראשי: אמצ שמש

מזמין העבודה: נתיבי ישראל

עלות: כ-150 מלש"ח

משך הפרויקט: 12/2020 – 7/2024 (צפי לסיום)

מהות הפרויקט: הוספת נתיב תחבורה ציבורית לכל כיוון באורך כ-5.5 ק"מ הכולל הקמת מפרידן בצומת הדסים, גשר הולכי רגל בכניסה לאבן יהודה, הקמת קירות אקוסטיים, תעלות ניקוז ושדרוג מערכת התאורה.

פרטים נוספים >>

מסילת העמק מזרח – תחנת בית שאן

הבטחת איכות

הקמת מבנה תחנה ומבנה שליטה ובקרה בשטח כולל של כ-800 מ"ר ומגרש חניה לכ-350 כלי רכב.
הפרויקט כולל ביצוע מסילה באורך 1.4 ק"מ (כולל בתחום התחנה), 300 מ' רציפים, מגרש חניה והסדרת דרך גישה לתחנה כולל מעגל תנועה על דרך מס' 71.

היקף עלות הפרויקט: 54,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2012-2016

במסגרת החלטת ממשלה ומשרד התחבורה לחיבור ישובי הפריפריה אל ערים ראשיות הוחלט על בניית קו רכבת שנקרא מסילת העמק אשר בחלקו עובר על תוואי ההיסטורי של רכבת העמק מימי הבריטים.

אורכו של הקן הרכבתי הינו כ-65 ק"מ ובקו נבנו 4 תחנות חדשות כפר יהושוע, מגדל העמק, עפולה ובית שאן.

חברת גרנד הייתה חברת הבטחת איכות של קטע של כ-35 ק"מ מסילה ותחנות עפולה ובית שאן התחנות נבנו כך שיוכלו לשרת ולקרב את הפריפריה אל מרכז הארץ תוך דגש על מגרשי חנייה גדולים וקירבה לתחנות אוטובוס.

פרטים נוספים >>

מסילה 431 מקטע 4.2

בקרת איכות

חב' רכבת ישראל (המזמין) מבצעת את פרויקט מסילת 431 , מסילה כפולה בקטע 4.2 שבין ק"מ 21+912 ועד ק"מ 23+850 בתוואי החוצה את מערכות הדרכים, המסילות והשבילים באזור מחלף ענבה

הגשר מחולק לגשרים  

8.2 חיבור לגשר קטע 4.1 גשר בעל 2 מסילות

8.3 גשר בעל 2 מסילות עובר מעל כביש מס'1

גשרים 8.4 ו8.5 בעלי מסילה 1 היורדים בשני צידי המסילה בכיוון לירושלים

הגשר בונים בשני שיטות –על המגדלים ו בשיטת FT- גשר זיז מאוזן

הגשר נמצא בשלב סיום עבודות  בקרקע (עוד 5 ראשי כלונס) הקמת עד 3 מקטעים גשרי 8.4 ן 8.5 גשרי על מגדלים ותחילת בניית גשר זיז מאוזן- יציקת מקטעת ראש בעמוד 20.2

פרטים נוספים >>

מנהרות כרם (גילון)

בקרת איכות

הקמת זוג מנהרות מקבילות (אחת לכל מסילה) באורך 4,625 מ'. הקמת 18 מנהרות משניות שישמשו כמעברי חירום ויוקמו חדרים טכניים.

היקף עלות הפרויקט: 820,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2012-2015

פרטים נוספים >>

שכונת אור המזרח- חריש

בקרת איכות

ניהול בקרת איכות בהקמת שכונת אור המזרח שבחריש

היקף עלות הפרויקט: 60,000,000 ש"ח

תחילת עבודה 2016

שכונת בצוותא  בעיר חריש הינה מהפרויקטים המובילים בהם רואה משרד הבינוי והשיכון ומדינת ישראל חלק מהפתרון למצוקת הדיור באמצעות שיווק 1519 יחידות דיור  ובניית כלל מוסדות הציבור הנלווים בפרויקט הנ"ל. 

פרויקט שכונת בצוותא – כולל מס' פרויקטי משנה ומספר תחומים הנדסיים  בניהן: עבודות בתחומים של בינוי יחידות דיור, בינוי מבני ציבור, פיתוח, תשתיות, עבודות עפר מצעים וסלילה ,תאורה, בניית מדרכות, מפרדות, שבילי אופניים, שצפ"ים וכו'. 

הפרויקט כולל את העבודות הבאות: 

  • תכנון והקמה של 1519 יחידות דיור וכל עבודות הפיתוח הצמוד בתוך מגרשי המגורים 
  • תכנון וביצוע כל עבודות הפיתוח והתשתית בכל השטחים הציבוריים שבתחומי התוכנית לרבות עבודות תמוך, ביסוס וייצוב הקרקע הנדרשים, סלילת כבישים ומדרכות, תשתיות מים ביוב וניקוז, עבודות תאורת רחוב, תקשורת חשמל, עבודות צביעה ותמרור, שילוט ומספור בתים, עבודות גינון לאורך הרחובות, פיתוח שצ"פים וכיכרות.
  •  תכנון, הקמה וביצוע של מבני הציבור הנכללים בשטח הפרויקט, לרבות 2 בתי ספר יסודיים, 12 כיתות כל אחד, 11 כיתות גני ילדים בשלושה מקבצים, אשכול מעונות יום, מתנ"ס, אולם ספורט (300 מקומות) ומגרש ספורט משולב
פרטים נוספים >>

פרויקט קרית הממשלה-נצרת עילית

בקרת איכות

ניהול בקרת איכות בהקמת פרויקט קרית הממשלה בנצרת עלית

היקף עלות הפרויקט: 190,000,000 ש"ח

תחילת עבודה 2017

הפרויקט עוסק בהקמת קריה מחוזית חדשה בנצרת עלית בשטח בניה כולל של כ- 57,000 מ"ר.

הקריה המחוזית החדשה תכלול כ- 15 משרדי ממשלה וביניהם משרד החינוך, רשות מקרקעי ישראל, מנהל התכנון, משרד הפנים, שירות התעסוקה, המשרד לקליטת עליה, משרד המשפטים, רשות המיסים, משרד השיכון והבינוי, המשרד להגנת הסביבה, ועוד.

הפרויקט הנדון ממוקם בעיר נצרת עילית, בצמוד למשרד החינוך, בית המשפת ולשכת עורכי דין

העבודות העיקריות המבוצעות במסגרת הפרויקט הנדון הינם:

  • הריסת שני מבנים ישנים.
  • בניית קומות תת קרקעיות ( חנייה, מתקנים טכניים, מחסנים וכו' ).
  • בניית קומות על קרקעיות . המבנה בנוי משני בניינים בעלי  גרעין משוטף. קירות המבנה ייושמו בשיטת ברנוביץ'
  • פיתוח  פני הקרקע-פיתוח מלא בתחום המגרש כולל חיבור לדרכים הגישה.
  • פיזור מצעים, יציקת רצפות  וצמיחה של המרתף עד לקומות קרקע, תקרות החניון יבוצעו מלוח"דים.
פרטים נוספים >>

קמפוס בצלאל ירושלים

בקרת איכות

ביצוע בקרת איכות בפרויקט בניית קמפוס בצלאל במגרש הרוסים ירושלים עבור חברת סולל בונה שיכון ובינוי.

היקף עלות הפרויקט: 330,000,000 ש"ח

תחילת עבודה 2019

המבנה בנוי כטרסות (מרפסות/גגות) המרחפות מעל קירות מסך.

לבניין שתי קומות מרתף ;( B1 , B2 ) שתי קומות כניסה (G1 , G2 ) כאשר הראשונה שבניהן בעלת דופן צמודת קרקע בחלקה המערבי;  ושתי קומות מעל הקרקע (F1 , F2)

כאשר קומה F2 היינה קומה חלקית.  בנוסף, ישנן קומות ביניים בעלות אופי טכני. מבחינה פונקציונלית המבנה מתוכנן כך שלכל מחלקה באקדמיה אזור נפרד בתוך הבניין,  הקשר בין המחלקות נעשה באמצעות גרעיני מדרגות ומסדרונות/גשרים.

במרתף ממוקמים חללים טכניים, חניות וחללים הפתוחים גם לחלל הרחב )אודיטוריום וכד').

  1. תכולת העבודה בפרויקט

העבודות העיקריות המבוצעות במסגרת הפרויקט:

  • הקמת שלד מבנה אקדמיית בצלאל
  • עבודות גמר
  • עבודות מערכות
  • הקמת חניון
  • עבודות שלד
  • עבודות מערכות
  • עבודות גמר
פרטים נוספים >>

כביש 16 – כביש הכניסה החדש לירושלים

בקרת איכות

ביצוע בקרת איכות בפרויקט כביש 16 עבור חברת שפיר הנדסה אזרחית

היקף עלות הפרויקט: 1,000,000,000 ש"ח

תחילת עבודה: 2020

  פרויקט כביש 16 הוא יצירת כניסה חדשה לעיר ירושלים על-ידי שלושה מחלפים ושני קטעי מנהרות המתחיל בחיבור עם כביש 1 במחלף "מוצא" וממשיך לתוך העיר דרך המנהרות למחלף "רבידה" (אזור שכונת גבעת שאול) ובהמשך למחלף "בייט" (אזור שכונת בית וגן). מטרת הכביש הינה צמצום עומסי התנועה ויצירת נתיב הגעה מהיר ממרכז הארץ לתוך העיר ירושלים.

  העבודות ההנדסיות בפרויקט נפרשות על-פני ממגוון רחב הכולל עבודות עפר וסלילה, עבודות בטון ופלדה, כריית מנהרות באורך מצטבר של כ-2.8 על-ידי פיצוץ וחציבה, בניית שמונה גשרים מסוגים שונים בניהם  גשרי קורות, גשרים מונוליטיים וגשרים בשיטת "הזיז המאוזן".

פרטים נוספים >>

כביש 574 – חוצה באקה ג'ת

כאן יכנסו פרטים על הפרויקט עצמו

פרטים נוספים >>

מסילת העמק – קטע ב

היבט היסטורי:

מסילת העמק הינה תוואי מסילתי שיחבר את מסילת החוף עם הישובים הנמצאים על הקו מחיפה עד בית שאן, המסילה תעבור בתחום השטחים של רכבת העמק ההיסטורית. השם הנפוץ הזה מתייחס לשלוחת מסילת הרכבת החיג'אזית אשר נבנתה בתחילת המאה ה-20 וקישרה בין חיפה לסמח'  (כיום צמח) ומשם לדמשק בירת סוריה. השם "רכבת העמק" לא ניתן מעולם למסילה באופן רשמי אך היה בשימוש נרחב ביישוב היהודי, זו הייתה ממסילות הברזל הראשונות בארץ ישראל.

להלן נתונים כלליים:

מזמין העבודה- חברת "נתיבי ישראל" מטעם "רכבת ישראל"  

ניהול הפרויקט: "ע.סלעי הנדסה בע"מ"

קבלן מבצע- "אלקטרה בע"מ"

חברת בקרת איכות: "גרנד-הנדסת גשרים ומבנים בע"מ"

היקף פרויקט- סה"כ  כ- 240 מיליון ש"ח

תקופת הביצוע- החל מחודש 06/2013  עד  12/2016    

תיאור הפרויקט:

תחום הביצוע של מקטע ב-2 במסילה הינו ממערב לנחל עדשים (בנק' החיבור עם קטע ב-1), ועד ממזרח לצומת מרחביה (בנק' החיבור עם מקטע ב-3). מחתך 33+000 לחתך 37+250 להוציא קטע תחנת הרכבת עפולה בחתכים 34+500-34+875. 

המקטע ב-2 של מסילת העמק חוצה את עמק יזרעאל בלב השטח החקלאי, ואורכו הכולל הינו כ- 3.9 ק"מ.

תוואי המסילות במקטע עובר מעל שלושה גשרים באורך כולל כ 900 מ'  (שני גשרי רכבת מעל כביש 60 וכביש עתידי 65 וגשר כביש מעל כביש 71) ושלוש מנהרות הבנויות בשיטת חפירה, בנייה וכיסוי חוזר- COVER &CUT  באורך כולל של 300,300,200 מ' (כל מנהרה עם פיר אוורור במרכזה ובין המנהרות פירי אוורור ומילוט באורך 50 מ' כל אחד הכוללים חדרי בקרה ,תקשורת וביטחון של רכבת ישראל, פירי מדרגות וכו'). שני קטעי דרכים הבאים במגע או עוברים את המסילה יעברו שדרוג -דרך מס' 71 (עפולה בית שאן) ביציאה מעפולה בסמוך לצומת מרחביה ודרך מס' 60 (עפולה-נצרת) בחציית גשר נחל עדשים.

פרטים נוספים >>

גשר קשת במודיעין

העבודה בוצעה ע"י מהנדסי החברה עבור סולל בונה וכללה פיקוח על יציקת קשת במפתח של כ-400 מטר בגובה של 30 מטר מעל וואדי ענבה.
היקף הפרויקט הוא של כ-20 מיליון ₪.

פרטים נוספים >>

כביש 6

כביש מס' 6, חוצה ישראל בקטע המרכזי שאורכו כ- 90 ק"מ וקטע 18 הצפוני.
העבודה בוצעה עבור חברת דרך ארץ CJV, קבלן ההקמה של הפרויקט שעלותו הייתה כ- 4.5 מיליארד שקל.

פרטים נוספים >>

מנהרות חדיד

בקרת איכות

כריית שתי מנהרות באורך 460 מ' כל אחת מתחת לאתר הארכיאולוגי של תל חדיד. הכרייה בוצעה בסלע גיר וקרטון באמצעות שתי מכונות כרייה מסוג Road Header. באזור הפורטלים בוצע תימוך באמצעות קירות כלונסאות עם עוגנים

היקף עלות הפרויקט: 40,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2000-2002

פרטים נוספים >>

קו סניקה חוף הכרמל

מזמין העבודה-"החברה לטיפול במי חוף הכרמל"

ניהול הפרויקט: "מאיה הנדסה בע"מ"

פיקוח הפרויקט: "מוטי הוניג הנדסה בע"מ"

קבלן מבצע- אופק אתרים 10 בע"מ

חברת בקרת איכות: "גרנד-הנדסת גשרים ומבנים בע"מ"

היקף פרויקט- סה"כ  כ- 30 מיליון ש"ח

תקופת הביצוע- החל מחודש 01/2018 עד 01/2020

תיאור הפרויקט:

החברה לטיפול במי חוף הכרמל בע"מ  הזמינה ביצוע קו סניקה ראשי וחדש לשפכי טירת הכרמל ומבואותיה הדרומיים של חיפה למט"ש ניר עציון – קו דרומי.

קו  הסניקה הנו בקטרים 1000-630 מ"מ מפוליאתילן ובאורך כולל של כ- 9 ק"מ, מטירת

הכרמל ועד מט"ש ניר עציון.

תוואי הקו מתחיל מתחנת שאיבת ביוב בטירת הכרמל, הקו חוצה את כביש 4 באמצעות קידוח אופקי ומתקדם כ- 800 מ' מערבה בתוך שטחים חקלאיים של קיבוץ החותרים.

סמוך לבית העלמין של קיבוץ החותרים, הקו פונה דרומה במקביל לפסי הרכבת )ממזרח להם), בסמוך לשטחים חקלאיים של קיבוץ החותרים ומושב מגדים, באורך של כ- 4 ק"מ, במהלכם הקו מתחבר לתחנות שאיבה קיימות.

 בשלב מסוים הקו מתוכנן להתקדם כ- 1,300 מ'  מזרחה בתוך שטחים חקלאיים, בסמוך לדרכים חקלאיות,  שם הקו פונה שוב דרומה. לאחר כ- 700 מ' תוואי הקו מתוכנן לעקוף את כלא 6 ממערב, לחצות בקידוח אופקי את כביש 721  ולהתחבר למט"ש ניר עציון הממוקם בתוך שטח חקלאי סמוך לחציית נחלים) מגדים, ניר גלים כולל יובלים ראשיים( בקידוח אופקי אינטגרלי מסוג HDD.

העבודות העיקריות שבוצעו במסגרת הפרויקט הינן:

  • חפירה והנחת צנרת PE
  • הנחת תאי בקרה טרומיים.
  • ביצוע קידוחים אופקיים וקידוחים אינטגרליים- HDD
  • עבודות חפירה
  • עיבוד שתית
  • עבודות מילוי רגיל/מבוקר
  • עבודות מצע א' בדרכי שרות
  • עבודות בטון יצוק באתר (שוחות גדולות יצוקות באתר)
פרטים נוספים >>

פרויקט מסילה מזרחית קטע B

בקרת איכות

ביצוע בקרת איכות בפרויקט מסילה מזרחית קטע B עבור חברת דניה סיבוס

היקף עלות הפרויקט: 8,000,000,000 ש"ח

תחילת עבודה: 2020

המסילה המזרחית תהווה, בנוסף ובמקביל למסילת החוף הקיימת את הצירים הרכבתיים המרכזיים במרכז הארץ.

המסילה המזרחית תשתרע לאורך 65 ק"מ במזרח שפלת החוף ותתפצל ממסילת החוף הקיימת באזור פרדס – חנה ותגיע עד לוד כאשר היא חולפת דרך חדרה, טירה, כ"ס וקריית שדה התעופה בסמוך לנתב"ג.

המסילה מתוכננת כמסילה כפולה.

המסילה תכלול שבע תחנות רכבת חדשות לאורכה ותעבור דרך שתי תחנות קיימות וכן במסגרת

התוכנית מתוכנן מסוף מטענים באזו"ת צפוני של לוד.

מטרת פרויקט המסילה המזרחית הינה השלמת רשת מסילות הברזל הארצית ליצירת מערך מסילתי המחבר בין צפון הארץ ודרומה תוך עקיפת גוש דן, חיבור בין ארבעת המטרופולינים של המדינה ויצירת עורק תחבורה עיקרי לסחורות ולנוסעים במרחב המזרחי.

קטע B של המסילה המזרחית הינו הקטע המרכזי המשתרע בין מחלף ניצני עוז מצפון ועד לכביש 531 מדרום ובסה"כ 20.5 ק"מ של תוואי מסילתי חדש.

במסגרת מכרז זה יתוכננו ויוקמו בין היתר, מבנה תחתון עבור מסילת ברזל כפולה בארוך של כ-17 ק"מ מתוך כ- 20.5 ק"מ כאמור, הפרדות מפלסיות, גשרי דרך, גשרי נחלים ומבני דרך נוספים.

כן יתוכנן ויבוצעו הסדרת מערכת ניקוז לאורך התוואי לרבות טיפול והסדרה של נחלים חוצים, טיפול נופי ואקוסטי והסדרת דרכי שירות. תכולת העבודה כוללת בין היתר את כל הפעילויות הדרושות לצורך תכנון וביצוע הפרויקט בכללותו

מטרת פרויקט המסילה המזרחית הינה השלמת רשת מסילות הברזל הארצית ליצירת מערך מסילתי המחבר בין צפון הארץ ודרומה תוך עקיפת גוש דן, חיבור בין ארבעת המטרופולינים של המדינה ויצירת עורק תחבורה עיקרי לסחורות ולנוסעים במרחב המזרחי.

פרטים נוספים >>

גשר 3 ואדי ענבה

בקרת איכות

גשר מזרחי מבין שני גשרים, שייעודם להעביר את התנועה מעל ואדי ענבה בתוואי כביש מספר 3. אורכו של הגשר כ-230 מטר, רוחבו 17.50 מטרים ושטח המיסעה הכולל מסתכם בכ-4,025 מטרים רבועים. הפרויקט כלל עבודות עפר, חציבה, חפירה, קידוח, בטון, איטום, מסגרות חרש, הכנה לתאורה, ניקוז, מים וביוב.

היקף עלות הפרויקט: 20,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2007-2008

פרטים נוספים >>

גשר המחצבות

בקרת איכות

שני גשרים המקבילים זה לזה ומחברים בין דרך 60 בצד המערבי לבין מנהרה בצד המזרחי. הגשרים משמשים כדרך גישה לנצרת מצידה הדרומי. אורכו של כל גשר 415 מטר ורוחבו כ- 11 מטר. כל מיסעת גשר בוצעה בשתי שיטות: שיטת הדחיקה ושיטת ה-"FORM TRAVELLER".

היקף עלות הפרויקט: 180,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2007-2008

פרטים נוספים >>

מתקן התפלה חדרה

בקרת איכות

פרויקט BOT להקמת מתקן להתפלת מי ים הגדול מסוגו בעולם. העבודות כללו את כל פעילויות הבנייה ותשתיות של הנדסה ימית והנדסה אזרחית.

היקף עלות הפרויקט: 400,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2007-2009

פרטים נוספים >>

קטע 18

ניהול ביצוע מבנים

כביש בו משולבים שני שערי אגרה, 14 גשרים ושתי מנהרות, האחת באזור גבעת ניל"י באורך של 750 מ' והשנייה באזור נחל דליה המשמשת כמעבר רצף באורך
של 150 מ'

היקף עלות הפרויקט: 59,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2007-2009

פרטים נוספים >>

בית חולים איכילוב תל אביב

בקרת איכות

מגדל אשפוז 11 קומות ועוד 4 קומות מרתף. שימוש המבנה: מכון קרדיולוגיה, מרכז הלב, חדרי ניתוח, מעבדות מחקר ובי"ח חרום.
בזמן חרום הופך החניון לבי"ח חרום מוגן ובו 700 מיטות.
סה"כ כ- 60,000 מ"ר.

היקף עלות הפרויקט: 250,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2009-2010

פרטים נוספים >>

הקמת מגדל אשפוז ע"ש דוידסון מרכז רפואי הדסה עין כרם ירושלים

בקרת איכות

ניהול בקרת איכות בהקמת מגדל אשפוז ע"ש דוידסון מרכז רפואי הדסה עין כרם ירושלים

היקף עלות הפרויקט: 1,000,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2009-2012

פרטים נוספים >>

משולש פלשת

בקרת איכות

הקמת מסילה כפולה לאשדוד בקטע דרומי, בנוסף בוצעו עבודות לשיפור מסילות קיימות בכניסה והיציאה מנמל אשדוד.

היקף עלות הפרויקט:75,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2010-2012

פרטים נוספים >>

בית חולים רמב"ם בחיפה

בקרת איכות

פרויקט הרחבת בית החולים רמב"ם כולל בניית חניון תת קרקעי בן שלוש קומות אשר יכול להפוך במהירות לבי"ח אזורי לזמן חירום ולהכיל 2,000 מאושפזים, ושלושה מבנים נוספים על גג החניון הכוללים בית חולים לילדים ובתי חולים חדשים למחלות לב וסרטן. בנוסף הפרוייקט כולל בניית 4 מנהרות תת קרקעות אשר יחברו בין הקומפלקס החדש לישן. מנהרות אלו אמורות לשרת הן מעבר אנשים והן הולכת תשתיות

היקף עלות הפרויקט: 260,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2010-2013

פרטים נוספים >>

הפרדה מפלסית 50 עכו דרום

בקרת איכות

בניית שני גשרים (גשרי מקטעים טרומיים).
בניית קירות תומכים בשיטת הקרקע המשוריינת בגבהים של עד 20 מ'. עבודות
סלילת וריצוף מדרכות ושבילי אופניים.
סלילה בהיקף של כ- 38,000 מ"ר.
ביצוע קו סניקה ראשי באורך של כ 1,800- מ' כולל חציית נחל נעמן.
ביצוע קו מים ראשי בקוטר " 16 באורך של כ- 1,800 מ' כולל חציית נחל נעמן.
ביצוע תשתית חשמל ותאורה לאורך של כל ציר התנועה כ- 2,000 מ'.
הכנות לגינון ועבודות שיקום נופי.

היקף עלות הפרויקט: 230,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2011-2014

פרטים נוספים >>

חניון גבעון

בקרת איכות

הקמת חניון כולל בפורטל המזרחי מוקם תחנת שאיבה לניקוז מי גשם למניעת כניסתם למנהרה.

היקף עלות הפרויקט: 140,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2011-2016

פרטים נוספים >>

הקמת תחנת כוח בטכנולוגיית אגירה שאובה

תיאום תכנון

תחנת הכח מעלה גלבוע מתוכננת בהספק של 300 מגה ואט בשיטת אגירה שאובה.
שטח התכנית כ-1300 דונם. המתקן כולל ארבע מרכיבים עיקריים: מאגר מים עליון דרומית-מזרחית לקיבוץ מעלה גלבוע, מאגר מים תחתון מערבית לקיבוץ רשפים, מנהרה חצובה בבטן האדמה בה יונח צינור פלדה שיחבר בין שני המאגרים להעלאה והפלה של המים, תחנה הידרואלקטרית הסמוכה למאגר התחתון שתיבנה בבטן ההר בתחתית המנהרה.

היקף עלות הפרויקט: 2,000,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2011-2016

פרטים נוספים >>

תחנת רכבת עפולה

בקרת איכות

הקמת מבנה התחנה בעפולה ומבנה שליטה ובקרה בשטח של כ-1200 מ"ר. הקמת חניון ל-690 כלי רכב פרטיים ותחבורה ציבורית ומסילת רכבת באורך של כ-450 מטר

היקף עלות הפרויקט: 55,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2012-2016

פרטים נוספים >>

תחנת רכבת בית שאן

בקרת איכות

בקרת איכות על עבודות הקמת מבנה תחנה ומבנה שליטה ובקרה בשטח כולל של כ-800 מ"ר ומגרש חניה לכ-350 כלי רכב. הפרויקט כולל ביצוע מסילה באורך 1.4 ק"מ (כולל בתחום התחנה), 300 מ' רציפים, מגרש חניה והסדרת דרך גישה לתחנה

היקף עלות הפרויקט: 70,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2012-2016

פרטים נוספים >>

מסילת העמק חיפה נשר

בקרת איכות

הנחת תשתית למסילה באורך 3.7 ק"מ ממפרץ חיפה ועד מפעל נשר, גשרים באורך שני ק"מ מעל שדרות ההסתדרות (צומת הצ'ק פוסט) בחיפה. מדובר בקטע המערבי ביותר של מסילת העמק. הוא יחבר את מסילת החוף לנשר, וכן לכביש החיבור העתידי של מנהרות הכרמל עם כביש עוקף קריות (כביש 22)

היקף עלות הפרויקט: 80,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2012-2016

פרטים נוספים >>

רכבת העמק

הבטחת איכות

ביצוע עבודות תשתית למסילת העמק באורך של עשרות ק"מ כולל עבודות תשתית, מס' רב של גשרים, מעברים חקלאיים, קירות, קרקע משוריינת

היקף עלות הפרויקט: 797,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2011-2017

פרטים נוספים >>

מחנה עמוס

בקרת איכות

ניהול בקרת איכות בהקמת מחנה עמוס

היקף עלות הפרויקט: 80,000,000 ש"ח

תקופת עבודה 2018-2021

פרטים נוספים >>

כביש 60

בקרת איכות

ביצוע בהקמת פרויקט כביש 60 ירושלים עבור חברת סולל בונה שיכון ובינוי.

היקף עלות הפרויקט: 1,000,000,000 ש"ח

תחילת עבודה 2019

פרטים נוספים >>

כביש 444 נווה ימין-אייל

בקרת איכות

ביצוע בקרת איכות בפרויקט הקמת כביש 444 בין נווה ימין לקיבוץ אייל

היקף עלות הפרויקט: 360,000,000 ש"ח

תחילת עבודה 2019

הפרוייקט הינו הקמת כביש 444 מצומת נווה ימין ועד צומת הכניסה לקיבוץ אייל.

במסגרת הפרויקט מוקם כביש דו מסלולי, דו נתיבי באורך של כ-5 ק"מ.

העבודות להקמת הכביש כוללות, בין היתר,את הרכיבים הבאים:

  • ביצוע עבודות עפר
  • הקמת גשר מקטעים כפול מעל כביש 444 בנתיב נוסף במסלול צפון, לרבות תעלת ניקוז משותפת עם כביש 444.
  • ביצוע עבודות עפר להרחבת הכביש.
  • הקמת קירות תומכים ומעבירי מים.
  • הקמת מבנה הכביש.
  • הקמת מערכות תאורה לאורך הכביש.
  • ביצוע הסדרי תנועה במשך כל תקופת הביצוע לרבות בכביש 6.
  • עבודות הכנה לנר"ת (נתיב רב תפוסה).

פרטים נוספים >>

מסילה 431 מקטע 4.1

בקרת איכות

ביצוע בקרת איכות בפרויקט מסילה 431 מקטע 4.1 עבור חברת סולל בונה שיכון ובינוי

היקף עלות הפרויקט: 380,000,000 ש"ח

תחילת עבודה 2020

חב' רכבת ישראל (המזמין) מבצעת את פרויקט מסילת 431 , מסילה כפולה בקטע 4.1 שבין ק"מ 19+700

ועד ק"מ 21+912 ובין ק"מ 0+000 ועד ק"מ 3+313 . בין מחלף נשרים במערב ועד חיבור לתחנת פאתי

במחלף ענבה. (A1) מודיעין במזרח והתחברות לכיוון המסילה לירושלים

העבודות בקטע זה תבוצענה ברובה במפרדה שבין 2 מסלולי הנסיעה של כביש 431 במסדרון צר וארוך

שרוחבו כ 22 – מ' (להלן "רצועת הרכבת"). על מנת לאפשר מרווח עבודה לצורך הקמת קירות דיפון

ולאפשר כניסות ויציאות לשטח העבודה, יצומצמו בחלק משלבי הביצוע והסדרי התנועה הזמניים

מספר נתיבי הנסיעה של כביש 431 מ 3 – נתיבים ל 2 – נתיבים בכל אחד מהמסלולים הראשיים באופן

מדורג באמצעות הסדרי תנועה זמניים. בסיום הפרויקט יוצר השול השמאלי בכל אחד מהמסלולים

הראשיים של כביש 431 , כך שבתום ביצוע הפרויקט (לרבות סיומו של שלב ביצוע א') יעמוד על 1.2 מטר

(במקום 3 מטר כיום), כאשר 1.8 מטר מהשול השמאלי של כל אחד מהמסלולים הראשיים יצורפו

לרצועת הרכבת ויהיו חלק בלתי נפרד ממנה. כאמור לעיל, הפרויקט יבוצע באזור צר ומוגבל ובאופן

שלא יפריע למשתמשי הדרך, ומחייב התארגנות מיוחדת מצד הקבלן. במהלך ביצוע העבודות יהיה

הקבלן אחראי לעבודות התחזוקה של הכביש בגזרת העבודה בה יעבוד ובגזרת העבודה בה יוצבו הסדרי

התנועה הזמניים באופן רצוף 24/7 כמפורט להלן.

בקרת האיכות בפרויקט תנוהל עבור חברת שיכון ובינוי סולל ובונה בע"מ ע"י חברת 

 "גרנד הנדסת גשרים ומבנים בע"מ".

הפרויקט מבוצע בשיטת תכנון  של מזמין העבודה

יזם הפרויקט : רכבת ישראל                             הקבלן הראשי :  שיכון ובינוי – סולל בונה בע"מ

חברה מנהלת  :  איתם הנדסה אזרחית וניהול  הבטחת איכות:  איליקון בע"מ

  • תקופת הביצוע, אשר נקבעה לפרויקט זה הינה 28 (עשרים ושמונה) חודשי ביצוע

קלנדאריים מיום הוצאת צו התחלת עבודה.

  • העלות כוללת עומדת על  237,370,241 מיליון ₪.

העבודות להקמת הפרויקט  כוללות, בין היתר, את הרכיבים הבאים:

  • התארגנות באתר
  • עבודות הכנה, פירוק, ניקוי, חישוף והריסה ·
  • העתקת תשתיות ומטרדים לרבות תשתיות תקשורת (בזק, סלקום, פרטנר, הוט), מקורות, השקיה, חברת החשמל, נתיבי היובל (תאורה, בקרה, תשתית מסחרית), באמצעות קידוחים אופקיים וקידוחי HDD .
  • עבודות עפר (לרבות חפירה/ מילוי/ החלפות קרקע/ יריעות איטום).
  • עבודות מצעים ותשתיות. ·
  • רבד חצץ תחתון (כאופציה לשיקול דעתו של המזמין)
  • קירות תומכים בגבול שבין כביש 431 לבין תחום רצועת הרכבת ובתוך רצועת הרכבת, נציבי
  • גשרים, מבנים שונים וכו'
  • תעלות ניקוז מבטון ·
  • מעבירי מים ומתקני ניקוז
  • תשתיות תקשורת רכבתיות לרבות תעלות אורכיות, חציות והכנות לחישמול
  • עבודות אספלט, כולל קרצוף, ריבוד מיסעות, צביעה ותמרור
  • •                      . עבודות ניקוז לרבות מתקני ניקוז לאורך כביש 431
  • עבודות להקמת גשרי רכבת
  • עבודות מעקות קבועים וגדרות בטיחות
  • עבודות סימון, הסדרי תנועה זמניים, תמרור, שילוט לזמן ביצוע
  • עבודות חשמל, בקרה ותאורה לרבות בסיסי עמודי חשמול לאורך תוואי המסילה
  • עבודות פיתוח נופי, גינון, השקיה
  • מבנה שו"ב "גזר"

פרטים נוספים >>

כביש מס' 2 מ. חבצלת – מחלף אולגה

בקרת איכות

ביצוע בקרת איכות בפרויקט הרחבת כביש 2 לדו מסלולי, תלת נתיבי עבור חברת רמט

היקף עלות הפרויקט: 450,000,000 ש"ח

תחילת עבודה 2020

פרטים נוספים >>

נחל גיבורים חיפה

פרטים נוספים >>

מסילת העמק – יגור תל קשיש

פרטים נוספים >>

מסילת העמק

פרטים נוספים >>

דיפו 25, ירושלים

פרטים נוספים >>
© כל הזכויות שמורות לגרנד הנדסת גשרים ומבנים בע"מ 2021
עיצוב ובניית אתר: סטודיו פואנטה