מסילה 431 מקטע 4.1

תיאור הפרוייקט:

בקרת איכות

ביצוע בקרת איכות בפרויקט מסילה 431 מקטע 4.1 עבור חברת סולל בונה שיכון ובינוי

היקף עלות הפרויקט: 380,000,000 ש"ח

תחילת עבודה 2020

חב' רכבת ישראל (המזמין) מבצעת את פרויקט מסילת 431 , מסילה כפולה בקטע 4.1 שבין ק"מ 19+700

ועד ק"מ 21+912 ובין ק"מ 0+000 ועד ק"מ 3+313 . בין מחלף נשרים במערב ועד חיבור לתחנת פאתי

במחלף ענבה. (A1) מודיעין במזרח והתחברות לכיוון המסילה לירושלים

העבודות בקטע זה תבוצענה ברובה במפרדה שבין 2 מסלולי הנסיעה של כביש 431 במסדרון צר וארוך

שרוחבו כ 22 – מ' (להלן "רצועת הרכבת"). על מנת לאפשר מרווח עבודה לצורך הקמת קירות דיפון

ולאפשר כניסות ויציאות לשטח העבודה, יצומצמו בחלק משלבי הביצוע והסדרי התנועה הזמניים

מספר נתיבי הנסיעה של כביש 431 מ 3 – נתיבים ל 2 – נתיבים בכל אחד מהמסלולים הראשיים באופן

מדורג באמצעות הסדרי תנועה זמניים. בסיום הפרויקט יוצר השול השמאלי בכל אחד מהמסלולים

הראשיים של כביש 431 , כך שבתום ביצוע הפרויקט (לרבות סיומו של שלב ביצוע א') יעמוד על 1.2 מטר

(במקום 3 מטר כיום), כאשר 1.8 מטר מהשול השמאלי של כל אחד מהמסלולים הראשיים יצורפו

לרצועת הרכבת ויהיו חלק בלתי נפרד ממנה. כאמור לעיל, הפרויקט יבוצע באזור צר ומוגבל ובאופן

שלא יפריע למשתמשי הדרך, ומחייב התארגנות מיוחדת מצד הקבלן. במהלך ביצוע העבודות יהיה

הקבלן אחראי לעבודות התחזוקה של הכביש בגזרת העבודה בה יעבוד ובגזרת העבודה בה יוצבו הסדרי

התנועה הזמניים באופן רצוף 24/7 כמפורט להלן.

בקרת האיכות בפרויקט תנוהל עבור חברת שיכון ובינוי סולל ובונה בע"מ ע"י חברת 

 "גרנד הנדסת גשרים ומבנים בע"מ".

הפרויקט מבוצע בשיטת תכנון  של מזמין העבודה

יזם הפרויקט : רכבת ישראל                             הקבלן הראשי :  שיכון ובינוי – סולל בונה בע"מ

חברה מנהלת  :  איתם הנדסה אזרחית וניהול  הבטחת איכות:  איליקון בע"מ

  • תקופת הביצוע, אשר נקבעה לפרויקט זה הינה 28 (עשרים ושמונה) חודשי ביצוע

קלנדאריים מיום הוצאת צו התחלת עבודה.

  • העלות כוללת עומדת על  237,370,241 מיליון ₪.

העבודות להקמת הפרויקט  כוללות, בין היתר, את הרכיבים הבאים:

  • התארגנות באתר
  • עבודות הכנה, פירוק, ניקוי, חישוף והריסה ·
  • העתקת תשתיות ומטרדים לרבות תשתיות תקשורת (בזק, סלקום, פרטנר, הוט), מקורות, השקיה, חברת החשמל, נתיבי היובל (תאורה, בקרה, תשתית מסחרית), באמצעות קידוחים אופקיים וקידוחי HDD .
  • עבודות עפר (לרבות חפירה/ מילוי/ החלפות קרקע/ יריעות איטום).
  • עבודות מצעים ותשתיות. ·
  • רבד חצץ תחתון (כאופציה לשיקול דעתו של המזמין)
  • קירות תומכים בגבול שבין כביש 431 לבין תחום רצועת הרכבת ובתוך רצועת הרכבת, נציבי
  • גשרים, מבנים שונים וכו'
  • תעלות ניקוז מבטון ·
  • מעבירי מים ומתקני ניקוז
  • תשתיות תקשורת רכבתיות לרבות תעלות אורכיות, חציות והכנות לחישמול
  • עבודות אספלט, כולל קרצוף, ריבוד מיסעות, צביעה ותמרור
  • •                      . עבודות ניקוז לרבות מתקני ניקוז לאורך כביש 431
  • עבודות להקמת גשרי רכבת
  • עבודות מעקות קבועים וגדרות בטיחות
  • עבודות סימון, הסדרי תנועה זמניים, תמרור, שילוט לזמן ביצוע
  • עבודות חשמל, בקרה ותאורה לרבות בסיסי עמודי חשמול לאורך תוואי המסילה
  • עבודות פיתוח נופי, גינון, השקיה
  • מבנה שו"ב "גזר"

פרטים נוספים:

  • מזמין העבודה - נתיבי ישראל
  • מנהל ממונה - עימאד זידאן
© כל הזכויות שמורות לגרנד הנדסת גשרים ומבנים בע"מ 2021
עיצוב ובניית אתר: סטודיו פואנטה